آخرین اخبار

سکانسی از فیلم "متروپل" در غیاب کیمیایی رونمایی شد

10:06:13 1392/09/20


 در مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی "جیب بر خیابان جنوبی" که با حضور عوامل این فیلم سینمایی در تالار ایوان شمس برگزار شد سکانسی از فیلم "مترو پل" مسعود کیمیایی بدون حضور این کارگردان رونمایی شد.

18 آذرماه مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی "جیب بر خیابان جنوبی" با حضور عوامل این فیلم سینمایی در سالن ایوان شمس برگزار شد.

همچنین در این مراسم سکانسی از فیلم سینمایی "متروپل" آخرین ساخته مسعود کیمیایی نیز نمایش داده شد اما کیمیایی به دلیل سفر به اوکراین برای پیگیری مراحل ساخت موسیقی فیلمش در مراسم حضور نداشت.

این مراسم نخستین برنامه کانون فیلم کافه سینما بود که به همت علی معلم و امیر قادری برگزار شد. در این مراسم سینماگرانی چون پرویز شهبازی، مانی رهنما، حسن فتحی، غلامرضا موسوی، علی علایی، شیرین بینا، کیارش اسدی زاده، اهالی رسانه و مخاطبان سایت کافه سینما حضور داشتند.

در این برنامه که با تاخیری یک ساعت و نیمه آغاز شد از عوامل فیلم سینمایی "جیب بر خیابان جنوبی" که در سالن حضور داشتند تقدیر شد. در ابتدای برنامه نیز تیزر فیلم های سینمایی "ماندلا" و " جاذبه" پخش شد که به گفته معلم فیلم "جاذبه" ممکن است در جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآید.

همچنین در ادامه آنونس فیلم سینمایی "جیب بر خیابان جنوبی" با صدای مسعود کیمیایی پخش شد و پس از آن علی معلم در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه فیلم سیاوش اسعدی اثری خوش‌ساخت است، عنوان کرد: خوشبختانه اسعدی از آن دست فیلمسازان فیلم اولی نبود که بعد از ساخت فیلم اولش جذب حاشیه های ناگوار سینما شود و نشان داد که سینما برایش اهمیت دارد. مدیوم سینما و عشق به ارتباط با مردم در این فیلم سینمایی موج می زند.

در ادامه هدایایی از طرف دکتر خطیب مدیرعامل کانون تبلیغاتی نور که حامی این مراسم بود به سیاوش اسعدی کارگردان فیلم، علی سرتیپی و حسن دادخواه تهیه کنندگان، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، سعید احمدی صدابردار، نورا هاشمی، لیلا بلوکات، محمود جعفری بازیگران و برخی دیگر از عوامل این فیلم سینما اهدا شد.

بعد از نمایش فیلم سینمایی "جیب بر خیابان جنوبی" جلسه نقد و بررسی این فیلم با حضور امیر قادری منتقد سینما، دکتر خطیب روانشناس و سیاوش اسعدی برگزار شد.



.

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی